Toto

SERENDIPITY RULES THE DAY DI STEVE AOKI PLAYHOUSE

Mungkin tiada cara yang lebih baik untuk menerangkan acara Steve Aoki Playhouse.

Terlalu banyak perkara yang berlaku dengan cara yang betul supaya ia kelihatan nyata.

Segala-galanya daripada pasangan yang dipilih secara rawak untuk menghadiri acara itu, kepada dua profesional poker  Togel SGP bertemu dengan salah seorang idola terbesar mereka di Phil Ivey. Dan itu semua dihadkan oleh peminat terbesar Aoki yang mengisytiharkan dirinya memenangi tempat duduk dan pergi dan mengunci pasport WPT $10,000.

Segelintir peserta yang layak, dipilih melalui peraduan media sosial World Poker Tour sepanjang bulan lalu, menjadikan acara itu, yang diadakan di rumah Aoki’s Las Vegas, unik.

 

 

Pertama ialah Chris Osse. Segala-galanya daripada video penyertaannya, yang dipilih sendiri oleh Duta WPT Aoki, kepada gelagatnya, hinggalah sikapnya yang merebut saat itu menunjukkan betapa sihatnya dia. Wajahnya hanya berseri-seri apabila masuk ke dalam rumah.

“Ini adalah segala-galanya,” kata Osse. “Inilah Pengeluaran SGP yang mana-mana peminat akan impikan.”

Dan dia memanfaatkan sepenuhnya pengalamannya, meriam meriam lebih daripada 30 kaki dari balkoni Aoki ke dalam kolam renangnya yang terpamer sendiri di bawah.

 

Zlatan Klimenta dan Angela Santamaria seterusnya. Macam cerita dua orang ni. Santamaria dipilih untuk videonya melalui Instagram yang mempamerkan wajahnya ditumbuk oleh Aoki, manakala Klimenta mengambil laluan yang lebih konservatif melalui borang penyertaan laman web. Tiada siapa yang tahu bahawa kedua-duanya mengenali antara satu sama lain sehinggalah mereka berdua menyiarkan di media sosial bahawa mereka telah dipilih, menandai satu sama lain. Kedua-duanya adalah Keluaran SGP peminat besar EDM, dengan Santamaria menjadi peminat Aoki yang lebih besar, dan Klimenta menjadi peminat poker yang lebih besar.

Dan untuk Klimenta ia terlalu bagus untuk menjadi kenyataan juga.

“Saya fikir ia satu penipuan,” katanya. “Saya terpaksa Google dan melakukan semua jenis penyelidikan sebelum saya percaya ia adalah benar.”

Kedua-duanya bergurau tentang pulang berkahwin tetapi mengambil “lompatan” ke dalam kolam Aoki tidak menjadi masalah bagi mereka berdua.

Dan Sepiol dan Kevin Olsta adalah dua kelayakan terakhir. Kedua-duanya adalah peminat poker yang lebih besar daripada Aoki, dengan kedua-duanya adalah pemain profesional. Setiap daripada mereka meneka dengan betul tangan kegemaran Aoki (poket tujuh) di Twitter untuk mendapatkan jemputan. Walaupun Sepiol mengakui tekaannya kebanyakannya adalah nasib, Olsta lebih memikirkannya.

“Saya melihat pertandingan itu dan SGP Hari Ini mula membuat penyelidikan,” katanya. “Saya melihat bahawa Steve dilahirkan pada tahun 1977 di Wiki, jadi saya rasa tujuh orang mungkin mempunyai peluang yang baik untuk menjadi tangan kegemarannya.”

Bagi mereka berdua, pokerlah yang paling menarik minat mereka, terutamanya apabila tetamu khas Phil Ivey membuat penampilan.

“Saya berpeluh,” kata Dan sebelum duduk dan pergi. “Saya sangat gementar untuk bermain dengan Phil.”

Bersama Ivey, Maria Ho juga membuat penampilan tetamu, dan dalam aksi kismet yang lain, ia adalah video Maria Ho yang digunakan Klimenta untuk membantu mengajar poker Santamaria.

 

Semua itu membantu menjadikan serendipity sebagai tema yang menggembirakan pada malam itu. Tetapi itulah maksud Jelajah Poker Dunia: menjadikan impian menjadi kenyataan. Kadangkala ia adalah meja akhir dengan hadiah tujuh angka dalam talian dan kadangkala ia bermakna mendapat peluang untuk menghabiskan hari melepak di Steve Aoki’s Playhouse.